Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Aniulax | użytkownik

imię i nazwiskoAnna Baran adresCz-DZ zarejestrowany30.12.2007 @21:02:13 ostatnio na stronie03.05.2014 @17:54:46
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.photoblog.com/Rubia/
digarty226 komentarze2884 posty na forum10

komputer / sprzęt
Nikon d40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~piotrek83    17.12.2008 @18:35:25
Żaden aparat nie jest kiepski:P
_______
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać !!!
~Adso    17.12.2008 @17:46:09
moje zdjęcie jest tajemnicze i wciągające?...to co powiesz o swoich?)) fajna galeria...bardziej niż fajna...pozdrawiam))
~kielara    16.12.2008 @09:22:21
piękna galeria
_______
just <LOL>
~leniwabycz    15.12.2008 @20:07:03
plener to jedno ludzie to drugie
a z taką ekipą zapaleńców można się naprawdę świetnie bawić
_______
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją."

~leniwabycz    15.12.2008 @17:43:45
ano pięknie to był w ogóle super plenerek
_______
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją."

~psu    15.12.2008 @14:28:07
WOW !
Świetna technika. Mogę się jedynie domyślać jak to zrobiłaś. Spróbuję zrobić coś podobnego. Dla każdej pracy najwyższa ocena ;]
~modli    12.12.2008 @21:28:10
Cudnie tu, będę podglądać.
~chemicalroxy    12.12.2008 @21:01:25
jedna z najlepszych galerii tutaj
_______
"co to za frajda mieć samochód który staje kiedy hamujesz...to zabija całą radość prowadzenia"
~senefra    12.12.2008 @00:34:37
jest na co popatrzec w twej galerii
~Nevio    11.12.2008 @21:44:08
spoko może któregoś razu jakoś tam się znajdę
Pozdrawiam
_______
chcialbym zeby ktos ocenil mi te 3 zdjecia:
http://www.digart.pl/praca/4985180/Gosia.html
http://www.digart.pl/praca/5159689/Wiosennie.html
http://www.digart.pl/praca/5100133/Zaleww.html
kreatywna ocena mile widziana. Pozdrawiam
~futermama    11.12.2008 @10:18:49
Gratuluję wystawy! ... niestety dla mnie za daleko....
_______
Oceniam tylko zdjęcia, które mi się podobają...
Więcej zdjęć http://futermama.blox.pl/html , http://wloclawek.blox.pl/html
~polaraksa12    05.12.2008 @23:16:13
Ale na pare dni,bo jeden to mało.I przewodnik bo ja sie kiedyś zgubiłem i to na serioNie było mi wtedy do śmiechu
~polaraksa12    05.12.2008 @09:43:32
W Pradze
~widget    04.12.2008 @19:57:46
Dziękuję
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~Maxelll    04.12.2008 @18:53:40
fajna galeria
~leniwabycz    04.12.2008 @17:07:06
czyżby aż tak podobały Ci się moje prace ? :D
_______
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją."

~Zbyszek2    03.12.2008 @07:42:52
witam na podwórku
~leniwabycz    01.12.2008 @21:29:46
dogramy jeszcze wszystko musze Cię zgłosić ekipie że będziesz jeśli wypali oczywiście
_______
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją."

~leniwabycz    01.12.2008 @21:19:23
prawdopodobnie przyszły wekkend - niedziela szczegóły podam Ci później
_______
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją."

~Sunsety    01.12.2008 @21:18:09
uwierz, że owocnie! wiara czyni cuda, wiadomo 3mam kciuki, pozdro
_______
"Z każdej ciemnej doliny jest jakieś wyjście, jakiś tęczowy szlak"
~rygiel    01.12.2008 @18:21:37
piękne prace
~leniwabycz    01.12.2008 @18:20:11
mówiłem Ci abyś przyjechała
_______
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją."

~Zbyszek2    01.12.2008 @12:05:59
fantastyczne masz prace - biorę do obserwowanych i od dzisiaj postaram się odwiedzać regularnie
~Grimm    01.12.2008 @00:54:49
1? hmm.. kwestia tego czy liczyć dni 'odpoczynku' po andrzejkach.
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~Grimm    01.12.2008 @00:50:18
no miałem na myśli wszystko co związane z foceniem.

to i tak źle nie jest. u mnie się chwile temu weekend zaczynał.
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt